nurella0602 neden istifa edesiniz. Ben kuruma başvurdum red aldım. kurumun red kararı ve cumhurbaşkanlığının verdiği hakkın maddeleri gibi yazıları sunup idare mahkemesine başvurdum. Ben şu sayılı maddelere dayanarak yarım çalışma hakkımı kullanmak istiyorum şu tarihte başlayış yapmak istiyorum diye. Yarım çalışma emsal karar aratıp örneklerini bulabilirsiniz