saremomm_ 2,5 aylıkken kundağı bıraktım kendisi ellerini ayaklarını keşfetmeye başladığı için. Birkaç gece dediğiniz gibi irkildi sıçradı ama max 1 haftaya alıştı. Kısıtlamamak için erkenden bırakın yakında dönmeyi vs öğrenecek. Elleri kolları rahat olmalı bir süre sonra alışınca daha rahat uyuyor minikler