nkygsz benim bebeğim de yedi aylık kucağımda göz teması kurarız fakat biberonunu gördümü komodinin üstünde asla bakmaz ama unutmayın her bebek farklıdır . Onun artık ilgisi arttı sağı solu inceleyip öğrenmeye çalışıyor yedi aya girdiğinde artık neden sonuç ilişkisi kuracak. Göz temasını arttırmak için adıyla seslenin, yere sırt üstü yatırıp ona şarkı söyleyin, daha sonra eline bir örtü verin diğer ucunu siz tutun inanın o anda ilgisi gozunudeyse örtüyü verdiğinizde ona kayacaktir. Çevrede çok fazla uyaran varsa bebisler merakından onlara bakıyor inceliyor . Yani endişe edip cocugunuzuna kafanızda bir tanı belirlemeyin 🥰sağlıklı günlerde büyütün 😍