melindababy kremlerin üzerinde her bez değişimi yazıyor ama sürülen her şey emiliyor. Bu yüzden ihtiyaç oldukça sürün derim. Yani kızarıklık görünce sürmek daha mantıklı. Sürekli sürme hatasını yaptım. Sonra sürmeyi bırakınca hiçbir fark oluşmadığını gördüm. Beziniz iyiyse, Islak mendil gibi kimyasallı bir ürün kullanmıyorsanız ve altını iyice kurutup bağlıyorsanız bir sorun olmuyor. Ek gıda alıyorsa besin alerjisi durumlarında kızarıklık oluyor o dönemde sürekli kullanıyorum. Kızarıklık geçince sadece gece sürüyorum uzun süre bezi kalacak diye.