
Son zamanlarda ne zaman yıkama yapsam filtre ve pervane sanki sucuk yağı donmuş gibi oluyor. Bardakların dış yüzü kirliye atarken temiz yıkanınca dış kısmı pütür pütür ve pis oluyor. Hiçbir şeyi güzel yıkamıyor. Beyaz sirke, soda, çamaşır suyu ile makine yıkama da yapıyorum ama olmuyor