Zmc27 yani oldum olası özellikle yaptığım birşey yok ama şuana kadar bir cezbeden 5-6 kişiyede yapsam yine köpüklü yapıyorum.
1 fincana bir tatlı kaşığı dolusu atıyorum.
Ocağa koymadan azıcık karıştırıp sonra kısık ateşte ocağa koyuyorum ve hiç karıştırmıyprum
Yanlardan köpükler oluşmaya başlıyor ama kaynamıycak kaynamadan o köpekleri kaşık ile eşit dağıtıp sonra kaynatıyorum bu şekilde…
Kahvenin tanesi bayatını bilmiyorum yani hiç dikkat etmedim Abdullah efendi Türk kahvesi kullanıyordum bildim bileli ama artık tadı değişmiş gibi geldi sanki kahve değil normal su içiyorum gibi tatsız geliyordu şuan kahve dünyası alıyorum