ayseazsoyler hayırlı olsun cnm yalan yok zorluğu var ama zorluğunu olduğu kadar güzelliğide var ev şenlik ortamı olacak 😂emzirmeyi kesmene gerek yok emzirebildiğin kadar emzir ben oğlum 8 aylıkken hamile kaldım oğlum 13 aylıkken emmeyi kesti hem sütün tadı değişmişti hemde ben zorladım ısırıyordu çünkü en son ısırıp kanattı o kanı gördüğü an daha da emmedi😂