birmeleginannesi45 ay çok iyi anlıyorum, oğlum 8 aylık, emekliyor ve bir iki gündür tutunup koltuğa kalkmayı öğrendi, dün ilk ke düştü atlrkaya doğru, halıya geldi aşırı sert de değildi ama tüm gece uyumadım. Genelde iki saat diyorlar ama ben 4-5 saat uyutmadim bebeğimi, kusma durumunu, gözlerini takip ettim hep. Yani hiç bilmiyorum nasıl olacak, her düşmede doktor da saçma geliyor bir yandan da Allah korusun keşke demek istemem diye düşünüyorum.