Kızlar artık ay yeto diye bağıracam oğlum 17 aylık akşam 9 da yatsa 11 de de yatsa gece beslenmek için kalkıyor (alışkanlık haline getirmiş farkındayım)ne kadar ugrastiysam bir türlü kesmesi gece beslenmesini o da yetmez gibi sabah 6 da ayakta çocuk ne olur bir fikir verin gece gündüz birbirine karıştı 4 aylık bir bebeğim daha var iki cüce hakkımızdan geliyor 😂😂