tomvejerry ihtimalleri düşünmek lazım yeniden ,konuşmayı denediniz mi sakince ifade edebiliyor mu bebisiniz kendini ya i şöyle karnın mi agiriyor ,dişin mi agiriyor neden agiriyor dediğinizde söylediği yada gösterdiği bir yer varmı ? Yapmıyorsa sakin olun belki gaz sikismasidir bebekken yaptığımız ayakları ileri geri ittirme hareketleri yaptırın , acıkmışta olabilecegini düşünüp kahvaltı deneyin yada çok az ılık bir süt biberonla verebilirsiniz