7 aylık kızım sürekli kabız suyu içiremiyoruz ondan kabız galiba hiç içmiyor mama çorba yoğurt katı yediği bişeyde yok yani doktor şurup verdi öncesinde de kullanıyorduk bi şurup fayda etmemişti şimdi kullandığımız da öyle fitil yapıyorduk bazen poposuna krem verdi çatlak için onu da kullanıyoruz ama hiç kabızlığı gitmiyor suyu bardakta kaşıkla sulukla hepsiyle deniyorum yok suyu içmeyen bebeğinize nasıl alıştırdınız suyu çok yıprandım artık ben kaç aydır böyle 😑