Kızım reflu yatağında yatıyor en başından beri. Kusma reflu sorunu yok çok şükür ama onda yatmayı seviyor. Fakat haliyle artık çok kayıyor yataktan. Reflu yatağını bırakıp düz yatağa yatirsam olur degilmi kızlar park yatağında yatıyor zaten.sizce ne yapmalıyım?