Herkesin vücudu farklı kendinizi sürekli ağrım var diye hatirlatmayin. Ben 3 ay oldu sezeryan olalı 10. Gün çok rahattım. Kendimi zorlamadan hiç salmadim ama doğum yaptığım gece kızım durmadı, sabahladık. 3. Günü sariliktan bir gece kaldık yine bütün gece yatmadım. Tabi ki ağrılarım oldu ilaçlarımı düzenli kullanmanın çok faydasını gördüm.