Uyuduğu anda direkkkttt koşa koşa kahve ve tatlıyla beraber telefon/kitap okuma keyfi😂
Bir de kocam evdeyken daha kolay oluyor. Booş boş koltukta uzanmak telefonda takılmak için tüm gün işten dönmesini bekliyorum. Çocuk öncesi koltukta boş takılan insanlar vasıfsız gereksiz tip gelirdi. Şimdi bu bana lüks oldu🤣
Önceden beni emmiyor sağılmış süt içiyordu. Sağıp evde bırakıp tek başıma veya arkadaşımla yakın bir yerlere giderdim ama artık emdiği için baba ile bırakıp gidebilmem imkansız🤦♀️