uras123
Her zaman düzenleri aynı gitmiyor maalesef bi bakıyosun uyumayan çocuk uyuyo bi bakıyosun uyuyan uyanıyo.
Diş huzursuzluğu olabilirmi yada seni özlüyor temas kurmak istiyordur.
Keşke emseydi biliyomusun benim bebeğimde sağımla besledim 1 seen yeni kestik bi kaç ay göğsümden emzirebildim hiç darlanmadım çok seviyodum o teması ama bir kere reddetti dahada almadı çok özeniyorum emziren annelere şu derdinizi bile sevin bence o teması kurmak çok isterdim bırakacağım gün bile denedim alsaydı devam ededektim 😞
Ama yüksek ihtimal bebeğin seni özlüyor o ten temasını istiyordur 🌸