gizcttt 37.5 normal 38den yukselirse dusuremezseniz gidin.bn atesten hep cok korktum ilk 10 ay cok atesi ckardim kizimin 38.5 gectgi gbi gderdim.igne yapip yarim saat bekletip dusup dusmedgni kontrol.ediolqrdi 38in altna dusunce gonderdiler hep ewe.geluncede sabaha kadar kontroll ederdim cikarsa ates dusurucu verirdim.ama gtmeden butun hersei denerrdim uzerni soyardm zibinla kalirdi bi ılık suyla duş aldirir islak bezle eklem.yerlerine kompreks yapardim ates dusurucude verurdim dusmezse ve artarsa 38.5 uzeri gttim.bn bu kinuda paniktm bras.farkli tecrubelerin onerileride olur elbet size.gecmis olsun
.ama sakın sirkeli bez flan yapmayin atesi yukseltrsiniz havaleye bile neden olablir.