Kızlar bebeğin 13 aylık ateşlendi ateşi 38 de bazen direniyor zor düşüyorum.
Sabah doktoruna götürücem şuan hastaneye dahada yükselmezse götürmeyi düşünmüyorum.
Normalde Calpol kullanıyordum dozunu biraz arttırdım hatta verdim ama bugün arkadaşım Pedifen’i önerdi doktorumda verebilirsin dedi ama kulannan varmı sizce hangisi daha etkilidir ?