cananca123 Bebeğim bugün 9 aylık oldu.Sana şunu diyim 4.ay atağında bile bu kadar yorulmadım.Alt iki dişi çıktı ,şimdi üst çıkmaya çalışıyor onun da etkisi vardır.Bu 8.ay çok zorladı beni.Uyku gerilmesi yaşadık ,bazen her saat uyandı.Gündüzleri sürekli kucağımda olma isteği ,iştah azalması,sürekli ağlama modu(kıyafet değiştirirken ,bez değiştirirken 😅)