Yenidoganlarda oluyormuş zamanla kapanır dediler bizde de vardı daha sonra gittiğimiz doktor dinledi birşey yok dedi kardiyolojiye yonlendirmedi ihtiyaç duysa çocuk kardiyolojisine yonlendirirdi içim rahat etsin dersen doktorun yönlendirsin rica et çocuk doktoru yonlendiriyormus ama inşallah kapanır çabucak gönlünü ferah tut