hil94 Kızlar pazartesi 20 lik diş çekimi sonrası klindamin diye bı antibiyotik kullanmaya başladım dün gece itibariyle alerji yapti sanırım vücudum aşırı derecede kaşınıyor yaşayan var mı dozunda saatinde kullandım ama 🥴 bıraktım bu gece hiç kullanmadım
2erkekannesi2021 hil94 hayatımda ilk kez diş çektirdim bende 20 Lil sonrasında antibiyotik vermediler öyle iyileşti geçti ama benim ki dışındaydı damagı yarıp almadılar
Dfncgdm2022 hil94 diş cekıldıktem sonra antıbıyotık nıye verdıkı doktor mesela bende uc gun once cektırdım ama cektırmeden once 1 hafta kullandım cnm ıltıhap varsa gecsın dıye gıttım cektırdım ustelıkte hamıleyım sonrasında bır sey kullanmadım valla
Dmt-01 hil94 bende salı günü 20 lik iki dişimi çektirdim sonrasında enfeksiyon oluşmasn diye antibiyotik verdi doktor.herhangi bi sorun yaşamadım hala kullanıyorum ama siz içindeki kağıdı okudunuzmu yan etkilerinde var mı kaşıntıyla ilgili bişey
myangelson hil94 20 lik cektirdigimde hap verilmedi bana gargara verildi antibiyotikmis hap kullanmamıştım
hil94 2erkekannesi2021 klinadan diye bı antibiyotik verdi ama mahfetti beni sabahtan beri heryerim kıpkırmızı 🥴
hil94 Dfncgdm2022 anlamadım ki bı ağrı kesici bir de antibiyotik yazılmıştı dün e kadar kullandım açıkçası ama beni mahfetti inan 🥴