kalbiminbebegi 1234y ben de burada bekleyeyim altı aydan önce de başlayanlar oluyor onu merak ediyorum
ikibaloglanannesi 1234y İlk oğlum da 5.ayda başladık. Formül mama+anne sütü ilerledigimiz için. Yoğurt ile başladık. 3 gün kuralı ile