Fgelemet Divayorgunxx risk yok 2 sene çalıştım orda ama önce mesajlaşın satıcıyla doğru fiyat koyduysa satın alın para cüzdanda bekletiliyor siz onay vermeden karşı tarafa geçmiyor siz onaylıyorsınuz sistemden
Divayorgunxx Fgelemet normalde fiyati 959 tl fln koymuslar o 15 tl cok istyrdm ama alamyrdm maalesef sizce cevap vermesni beklemelmym.avklamada 36 beden krep kumas kucuk geldi etiketli diyo
alparslan14subat Ben gardırops kullanıyorum hesabım var oğlumun küçülenlerini satıyorum daha yeni bebek arabası sattım oyun su matı sattım zaten alıcıya kargo teslim oluyor onay veriyor uygulamadan biz satıcıya para öyle düşüyor
Divayorgunxx alparslan14subat yaaa cok sevindim .cok heyecanlandm cocuk gbi cok istedgm bi takımdı hemen almak istyrm hemen heyecandan uyuyamicam satıcınn cevap vermesni beklemelimym yaa
alparslan14subat Divayorgunxx yani isterseniz bekleyin daha sağlıklı olur ben hep mesajlaşıp yaptım satışlarımı
Fgelemet Divayorgunxx cevap bekleyin bence öne çıksın diye o fiyata koydıysa bi de iptal etmekle uğraşırsınız kargolamaz zaten bekler durursunuz gerek yok
Yasirefeninannesi Divayorgunxx kız kardeşimin dolap uygulamasında dolandırıldı malesef artık güvenim ikisinede yok
Yasirefeninannesi kimbuannes dolaptan dyson saç düzleştirici alacaktı kız yorumlara sana link vericim tıkla ordan watsapa atacak daha rahat konuşuruz demiş linke tıkladı 10 bin tlsi gitti
linababyy 959 tl lık bir ürünü 15 tl ye satışa koymazlar bazen öne çıksın dıye düşük mıktar yazıp sonrasında alıcı ile güncel fiyatı paylaşıyorlar ıletısıme geçmeden satın alma yapmayın bence
deleted20517 Divayorgunxx para kişinin hesabına hemen yatmıyor ürün size geldiğinde istediğiniz gibi veya yazdıkları gibi değilse iade etme zamanınız var paranız güvence altında oluyor yani