Gamszbaykus37 Kızlar bi haftadır öksürüyorum artık o kadar çok öksürüyorum ki şimdi öksürmekten kustum artık emziriyorum ilaç kullanamıyorum nasıl geçecek bu lanet şey delircem artık
amansallagitsin Gamszbaykus37 sarimsak bal limon sabah aksam oksuruk gecirir. Organik kozalak surubu pekmezi her gun bi tatli kasigi.. bal pekmez bogaz tahrisine iyi gelir. Zencefil limon cayi yap.
Gryffindor Gamszbaykus37 Grintuss diye bir öksürük şurubu var içeriği bitkisel. Eczaneye sorun içeriği emzirenlere uygunsa tavsiye ederim. Benim öksürüğümü kesmişti.
Gamszbaykus37 queen_bee balla çörek otu yağını karıştırıp yiyorum ama hala içim çıkacak gibi öksürüyorum