Anneler bende 1 haftalık anneyim garmastan pomad, kantaron yağı üstüne tahin üstündeki yağ, gümüş kapak, avent kalkan, lansilohlar, her şeyi denedim ama acılar içindeyim 3 saatte bir emziriyorum iyileşecek fırsatı olmuyor ki? Ne zaman geçer geçer mi lütfen bana biraz bilgi verin çok kötü durumdayım yarıldı resmen