Bence baslamisken istikrarli olun ben asla cesaret ve sabir gösteremiyorum uykusunu düzene bile sokamadim eger dayanabilirseniz yapin ya cok buyuk rahatlik olucaktir eminim… ayakta sallamaktan bayginlik gecirecegim ve postunuzu okudum insallah basarirsiniz … insan nihayetinde eninde sonunda uyuyacaktir bence