Kızlar lütfen linçlemeden önce sona kadar okuyun. Oğlum 5 yaşında. Bu yaşına kadar 8de yatar 8 de uyanırdı. Ama ne olduysa son 1-2 aydır kaçta uyursa uyusun 5,5-6 da uyanıyor ve uyku saatine kadar uyumuyor asla. Artık gözleri kıpkırmızı oldu. Doktora gittik enfeksiyon varmış kanında ilaç kullandık o geçti. Ama onun dışında hiçbir sorunu yok. Farkındayım aşırı Yorgun gün içinde üzgün dediğim gibi gözleri kıpkırmızı. Bu zamana kadar hiç uyku ilacı kullanmadık. 2-3 gün yavrum kendini toplayana kadar içirsem bişey olur mu acaba ya. Hiç içiren var mı? Çok da korkuyorum bir yandan.