Merhaba kızlar başlıkta da belirttiğim gibi oğlum 5 yaşında yarın anestezi altında yani uyutularak dişlerini kanal tedavi dolgu vesaire yapılacak Bugün gördüm ki öksürüyor ama biz bu günü 4-5 aydır bekliyoruz devlette anca sıra geldi yarın sabah 7.30′da gelin dediler ne yapacağımı bilmiyorum düne kadar hiçbir şey yoktu bi zararı var mıdır acaba