Ben de menenjit yaptirdim ogluma saglik ocagina da asilarin kutusunu goturduk. sisteme isleniyor su an dediler biz de bakmayi akil edemedik. Sonra bir gun aklima geldi baktim ve goremedim. Doktora sorduk belki bizim bilmedigimiz bir yerden bakiyordur diye. O da bakti ama yok. İslememisler. O kadar sinirliyim ki bu duruma, saglik ocagina gidip guzel bi cildiricam