Bebeğim 4. ayında ninni söylemeyi öğrendi. Onu sallamaya başlayınca kendi kendine söyleyip uyuyordu hdhdjjd bir gece 4te ninnisi ile uyandık. Geri uyutmaya çalıştım ama söylemeye devam edince beşikte bıraktım. Gittim mutfakta yemek falan yedim tuvalete gittim. Geldiğimde hala söylüyordu 1 saat olmuştu. Ne ara uyudu bilmiyorum yattım uyudum 😂 Şuan 8 aylık, koltuk kenarlarında yürüyor. Gece de uyanıp uyanıp gidiyor bir yerlere 😂 Yer yatağına geçtik sırf bu yüzden 🥲 2 gündür de bir eliyle diğer elini yakalıyor, parmakları ile oynuyor uyanıp hdhhdjdj