Kızlar bebeğimi 42 günlükken kalça ultrasonuna götürdük doktor muayenesinde herhangi bişey yok ama ultrasonda sağ 60, sol 59 çıktı. Doktor 1 ay sonra gel tekrar bakalım dedi. Eğer eşitlenmezse ne olur? Yada bu kalça çıkıklığı mı yamukluk mu? Eşitlenir mi acaba