likeli Paylaşma konusunda yaşları gereği bilmiyor olabilirler dediğiniz gibi ama vurma bağırma konusunda gerçekten şüpheliyim. Oyun grubuna gittiğimizde ya da başka çocuklarla bir araya geldiğimizde bariz farklı bir şeyler olduğunu anlıyorum. Mesela akşam misafirimiz vardı çocukları masada oyun oynuyordu, defalarca arkasını döndüğü an gelip gidip masadaki oyuncakları yere savurdu. 2 yaş sendromu mu acaba desem aylardır böyle, bu kadar erken belirti de göstermez sanırım.. Bakıcısıyla son 1 ayımız sonrasında bir süre beni ilgileneceğim, umarım düzeltebilirim bu şekilde kalacak diye çok korkuyorum