bersahefemm sekerbebek30 bebeğe hangisi yararsa o galiba bebekten bebeğe değişen bir durum diye düşünüyorum.ben hiç mama kullanmadım ama çevremdekilerden gözlemlediğim kadarı ile cvp yazdım
Miracinannesi_ sekerbebek30 hipp bebelac aptamil kullandım En çok aptamilde kilo aldı zaten kutulari karşılastirinca vitamin ve besin degerleri bebelactan daha fazla Hipp gaz yaptı bizde bir de doyurmuyordu