Sena3434 Arkadaşlar bebeğimde 1 haftadır çok yoğun osuruk var gaz sancısı yok ama sürekli büyük insan gibi küt pat sesli osuruyor normal mi
DarkSwan Sena3434 😂 Keşke pırt ya da gaz çıkarma yazsaydınız. Ne güzel işte gaz sancısı olmaz. Gayet normal.
canmanayvesuyu Sena3434 başlık güldürdü 😂😂 benimki de büyük insan gibi yapıyor bazen diyorum büyüdün len 😂😂😂
morbulutlu Osuruk mu ahahhaahajajajahaahahahsh Biz bırt diyoruz Ama çok sesliyle evet OSURUK ahahahah
arenvezeyno Sena3434 ay bizde öyleyiz zart zurt inanılır gibi degil cidden 😂😂 ve bir kerede degil bazen bi oluyo melodi gibi aşırı şaşırıyoruz