Selamlaar kızım 19 aylık ebebeğin baby plus park yatağını kullanıyorum ve kızım bu gece yatağa bıraktığımda başta biraz ağlar gibi yaptı kalktı ve tutunarak yataktan indi kameradan izliyodum gittim hemen kucağıma aldım ve uyumasını bekledim uyuduktan sonra yatağına bıraktım çıktım bu durum tekrarlancak gibi sürekli inmeye alışırsa nasıl yaparım bilmiyorum yaşayan varsa yazabilir miii