Kızım 5,5 yaşında ve anaokuluna gidiyor. Aşırı konuşan bir kız ve çok müdahale eder herşey yorum falan yapar herşeyi şak diye söyler geçen veli bir arkadaş böyle olabilir benim kızımda böyleydi bence bir götürün dedi. Kızımı pedagog a götürüyordum zaten o gün konuştum evet hiperaktiv biraz ama öyle çok birşey görmedim ben dedi belki 1-2 sınıfta sıkıntı olursa götürürsünüz dedi ama içim içimi yedi. Birşey izlerken de yerinde duramaz ordan oraya geçer zıplar durur kapı kenarlarına tırmanır falan aşırı konuşur bakıyorum sınıftaki çocuklar hep sakin sizin çocuklar nasıl