leylaaksuu benim bebeğimde emmiyordu. Geceleri bazen annem bakardı. Sabah 5 gibi beni çağırırdı. Uyumuyor bence seni istiyor diye. Bir kere sarılırdım, ben geldim derdim. Mışıl mışıl uyurdu. Bağ sadece sütle oluşmuyor kısacası 😊 annenizle ekstra baş başa zaman geçirmiyorsa birebir, sizi araması normal. Benimki sık sık geçirdiği için akşam uykusundan sonra çıkardım alışverişe genelde. En azından uyandığında mamasını verip geri uykuya geçirebiliyordu 🌸