akd240_ 20 günlük bebeğim var ishal olmuş cevredekiler mestil şurup kullanmami önerdi kullanan var mı
gulayyyyy akd240_ sakın çevreyi dinlemeyin ve sakın Dr önermediği bir ilaç almayın kilo alımını da takip edersiniz zaten
begolas akd240_ benim de bebegim hep ishal yapardi yeni dogdugunda gunde cok kez simdi de hatta cogunlukla ishal gibi civik grlir. Brncr vermeyin normal iyor opmasi yeni dogsnlarda o sekilde oluyor genelde
myavocado akd240_ Asla onun bunun lafı ile ilaç vermeyin, hele ki 20 günlük bebeğe. Doktorunuza danışın lütfen, geçmiş olsun 🌸🙏🏻
akd240_ begolas daha bakmadık kilosuna 1 ayı dolsun sağlık ocağında bakacaklar umarım almıştır 3 kilo doğdu