Şuan kucağımda oğlumu uyutmaya çalışırken yaxiyorum dokuz buçuktan beri uyutmaya çalışıyorum normalde dokuzde uyuyan çocuğum bugün bu saat olmuş uyumamiş ve bu günlerde herşeyi fırlatıyor vuruyor ağlıyor beni mahvetti ve bir yere kadar dayanabiliyorum ve bağırıyorum istemsizce sonra sakinleziyorum o konudmayi bilmiyor anlatıyorum gene de özür dilerim kalbini kırdım ama yoruluyorum sanki karsimdski bir büyükmüş gibi ama çok yoruluyorum artık 🥺🥺🥲