betul0127 3 aylık bebeğim son haftalarda uykuya geçmeden ağlamaya başladı. Aç olduğu halde sütü de reddediyor. Normalde süt içerek uykuya dalardı. Bu normal mi?
basemode betul0127 2 ay25 gün bugün ikindiden beri bizde böyleyiz. Memeye yaklaştığı an ağlamaya başlıyor biberonu almıyor. Gazını rahatça yapıyor desem ki gazı var o da yok. Memeye değmeyi bırak yatma pozisyonu ile kucağıma aldığım an bi ağlama. Mamayı 40 cc zor içirdim zorla o da yani
linababyy Bazen hem meme hemde bıberon reddi yaşanıyor ben her ıkısını aynı anda yaşadım, bu sebeple uykusunda dikkatlice biberonla beslemek zorunda kaldım belli bir süre, ayakta yürüyerek odaları gezerken emzirebılır yada biberon teklif edebilirsiniz
aysebb betul0127 2 yaşına kadar toplam 10 atak var evet belli aralıklarla. 3-4-6-9-12-14 diye gidiyor
aysebb betul0127 Benim kızımda uzun bir süre uykudan önce hep ağlardı yani uyku saati gelsin istemezdim ağlarken yorulup uyurdu resmen. Tam olarak ne zaman geçtiğini hatırlamıyorum fakat sanırım 4. ay gibi geçmişti
betul0127 basemode tamamen aynı durumdayız. Biberonu vermek için kucağımda yatırdığım an başlıyor ağlamaya. Ağlaya ağlaya mayıştığı an gözleri kapalıyken içiyor kana kana, yani aç da aslında.
basemode betul0127 uyuyana kadar eziyet resmen ikimize de. Almıyor açlıktan ağlıyor. Geze geze deniyorum yine aynı. Zorla ağzına sokup squat yapar gibi verdiğinde alıyor 5 6 yudum onda da bacaklar dayanmıyor. Gece 3 te uyanıyorsa 2.50 da ben alıp memeye dayıyorum direk o zaman emiyor. Uyandığında almıyor kesinlikle mamayı da aynı şekilde. Bir an önce geçer inşallah atak mı neyse