kocamer merhaba başlık canlanmışken size de sorayım, 8 gün oldu bizimde keseli ilk 2 gün inanılmaz şişti ve ağrılı oldu göğüslerim oğlumu kucağıma alamıyordum doktora gittim Dostinex yazdı kullandım sağdım sıkı sardım sonra rahatlamıştım. Dünden beri şişlik çok az ama yine çok ağrıyor yine dokunamıyorum bile tekrar doktora gitmekte istemiyorum saçma olur gibi geldi, nasıl kesilecek bu süt sizce sağmalı mıyım? Sağdıkça artar diye korkuyorum