Merhaba bebeğim 2 ay 5 günlük hem anne sütü hem mama şeklinde ilerliyoruz.
Biberon olarak philips avent natural kullanıyoruz başlık olarak kac numara almam gerekiyor 0+ yani 2 delik olanı kullanıyorduk ama zor cekiyor aptamil yoğun mama olduğu için kac numara olması gerekiyor lütfen acil