divine456 byzyldz bunu duymuştum evet git gide zorlaştığını. Ama aradan biraz süre geçmesi gerekmez mi? 1 ay sonra hemen üst dişler çıkar mı ya?😔
byzyldz divine456 bizim ilk alt iki çıktı çok şükür dedim biraz duraklar artık ağrısı sızısı olmaz ama öyle olmadı sonraki iki hafta boyunca beni mahvetti sonra baktım ki üst iki dişi de çıkmış şimdi de yanlar ptlamak üzere üç gündür mahvoldum
divine456 aysegul_my of öyle mi diyorsunuz, harika haftalara baktım bir yandan da atak dönemindeymişiz. Pazartesi de aşı olacak, geldi mi hepsi kombo geliyor.😭
deniz1010 divine456 sanırım daha yolun başındayız 🥹 umarım sizin bebeğiniz erkenden düzene girenlerden olur 🌸
demirsunar byzyldz her sekilde denedim 1 er saat yatirdim olmadi tek uyku yaptirdim olmadi bilmiyorum baya bi mucadele edip devam mi etmem gerekiyor ama kesinlikle uyutamiyorum. Erken uyusa bile illaki bisaat icinde uyaniyor ve 3 saate yakin salliyorum