Ikizlercan Arkadaslar ikizlerim icin avent wasabi aldim fakat kayinvalidemle beraber baktigimiz icin hic kullanilmadi.550 liraya aldim kasimda 475 liraya satmayi planliyorum isteyen olursa sifir
Ikizlercan Brsckmk valla 2 3 kere kullandim kaldirdik kayınvalidem yemekleri yapiyor oyuzden kullanmadi ben yalnız olsam kullanirdim bir de nakite cevireyim dedim ikizlerin masrafi cok. Hepsiburadadan aldim vardir herhalde garantisi