Evet 4. Ay atağı falan uykuya geçmekte hep zorlanıyor bebeğim ona da eyvallah ama son 3 gündür güncelleme geldi. Yatağına koyduğum gibi çığlık çığlığayız. Uyuyor gözü kapalı ama çığlık atıyor. Ağlamıyor da.
Sussa uyuyacak.
Ay bu da mı normal ya bunun bir çözümu yok mudur taktik falan
1 buçuk saattir beşiğinin başındayım