Merhaba hanımlar oğlum bu ay 24 aylık olucak. Hemen hemen her kelimeyi söylüyor gördüğü nesnenin isimlerini görür görmez söylüyor ikili cümle olarak anne su doduyy, anne kak, anne gel anne nerde baba nerde diyor sadece. Çok aşırı hiperaktif saniye durmuyor motor gelişimi iyi ama ben onunla örneğin sohbet etmek istiyorum benden kaçıyor gidiyor kudurmaya asla beni takmıyor dinlemiyor arada bunu yap dediğimde dinliyor onun dışında asla dinlemiyor ama ilgisini çeken şeyler ve sevdiği şeyler olsun hemen anne diye koşup elimden tutup götürüyor hayvan sesleri araba sesi çıkartıyor ama onların ve renklerin isimlerini söylemiyor sadece istemiyor daha doğrusu normal mi acaba? Lütfen tecrübeli annelerim yardımcı olur musunuz ?kafayı yemek üzereyim kurmaktan kafamda çok benmerkezci bir çocuk