Aysunnkaya Bence bir çocuk doğar doğmaz her şeyi yapabilmeli. Konuşup cümle kurabilmeli, tuvalet alışkanlığını kazanabilmeli. Çiğneme, yutma gibi işlemleri zaten yapabilmeli.😂 Acaba çocuklarımızı neden bu kadar çok hızlı bir şekilde bir şeylere alıştırma peşindeyiz? Kızım 34 aylık 1 aydır tuvalet eğitimindeyiz, çok şükür tamamladı diyebilirim. 14 ay çok küçük, 2-2 buçuk yaşına geldiğinde deneyebilirsiniz. Telaş yapmayın, zamanı geldiğinde HER ŞEYİ yapabiliyorlar.