Kızlar sonunda benım kızım da anne dedı o kadar duygusal ve mutluyum ki sizle paylaşmak istedim 🥹 bir haftaya yakındır söylüyor 26 aylık olacak haftaya çok üzülüyordum ne zaman dıcek dıye sımde de susmuyor habire anne anne dıye pesımde dolanıyor ay çok mutluyum😍 babasıda dalga gecıyor bu arada çocuk 2 buçuk sene sonra anne dedı dıye gülerek anne demıyor anneanne dıyordu yanı dıye 😂