mlklerim2 Anne sütünün 4 saat dışarı da kalması gerektiğini biliyorum ama saatin farkında olmamışım geçmiş 4 saati bebeme içirdim bir şey olur mu acil cevap
byzyldz mlklerim2 saatten ziyade bulunduğu ortam önemli sıcaksa bozulmuş olabilir ama ılıksa ya da soğuksa bozulmamıştır zaten bozulan süt kendini belli ediyor
oykukpln mlklerim2 eğer odanın sıcaklığı 22 derece ve altındaysa birşey olmaz. Ben sağarak veriyorum sütümü 4 saati geçtiği oluyor. Bir kerede içmiyor hepsini. Korkmayın öyle kolay bişey olmaz