Minik_melek1 Kızlar bebeğim 3 aylık grip emzirmiyorum anason çayı verilmesinde bi sakınca varmı yada vereniniz varmı bilenler bilgilendirirse sevinirim.
sevimgulce Minik_melek1 ben veriyorum iki buçuk aylık bebeğim uyku ve gaz problemi var iyi geliyor çok şükür rahatladı. Uyanamayacak kadar da mayıştırmıyor. Hiç uyumazdı, normal bebek kadar uyuyor artık. Ben içine kimyon ve rezene de katıyorum çok şükür bir sorunumuz olmadı.
Gulaltan Ben verdim Kızım sürekli uyudu sakinleştiriyor ama zararları da vardır illaki gazı varken vermiştim gazını da rahatlatmıştı sonra baktım sürekli uyuyor uyuşturmasın kuzumu diye vermedim iki üç kere vermişizdir 3 çay kaşığı falan