Ay kızlar bebeğimle baş edemiyorum 20 aylık erkek bebe kendisi. Yani sürekli bizi ısırmak istiyor, ısırmasa vuruyor dövmeye çalışıyor artık ne yapacağımızı şaşırdık, ara sıra yapsa neyse ama artık kollarımız mosmor o şekilde dolaşıyoruz eşimle. Apartmanda yaşıyoruz sürekli eline bir şeyler alıp çat çat yere vurup aşırı gürültü çıkartıyor yapma oğlum etme oğlum dedikçe gerçekten daha fazla yapıyor. Bazen görmemiş gibi yapıyorum uzun uzun bakıyor bakıp tepki verecek miyim ona diye. Sürekli yaramazlık peşinde, yemek masasının üstünde bir şey görse hemen devirmeye çalışır, şimdiye kadar bir sürü şey kırdı döktü bende ara sıra dayanamayıp bağırıyorum ama bağırmam bile asla umrunda değil kendisinin🥺 bağırdıktan sonra çok vicdan azabı çekiyorum üzülüp ağlıyorum ama gerçekten beni çok zorluyor ya